ÁSZF

Általános Szerződési és Felhasználási feltételek

 

A  Floravita (bbbb.superwebaruhaz.hu) webáruház böngészésével és használatával Ön kijelenti, hogy elolvasta és elfogadta a Floravita webáruház használatára és szolgáltatásaira vonatkozó szerződési feltételeket, adatkezelési elveket és annak minden pontjával egyetért!

Egyet nem értés esetén a rendszert nem használhatja!

 

Üzemeltetői adatok

 

  • Cégnév: Kévés Béla Kft

  • Székhely: 6230 Soltvadkert Árpád u. 16. 

  • Adószám: 23926345-2-03

  • Elérhetőség: ezerjo@bbbb.hu

  • Telefon:06 78 481368

 

Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

 

A webáruház borászati segédanyagok, borászati eszközök, élelmiszer adalékanyagok, étrend kiegészítők, vitaminok, termelői méz, soltvadkerti bor, soltvadkerti Szekeres pálinka üveg és műanyagáru ...stb. termékeket forgalmaz. A termékeknél megjelenített képek csak illusztrációk a valóságtól eltérhetnek.

A megjelenített termékek megvásárolhatóak személyesen üzletünkben, illetve webáruházunkban egyaránt. 
A házhoz-szállítás költségét a jelzett árak nem tartalmazzák. Termékeink átvehetők házhoz-szállítással,személyesen és utánvéttel egyaránt.

 

 

 

Szállítási díjak

Szállítás díjak belföldre

A szállítási díjat a termék súlya, esetenként annak térfogata  határozza meg.

Házhoz-szállítás utánvéttel: 

    25 ezer Ft, vásárlási tétel felett díjtalan a házhozszállítás.
  • 1g - 2000g 990 Ft
  • 2001g-5000g  között 1100 Ft
  • 50001g - 10000g között 1300 Ft
  • 10001g- 20000g között 1650 Ft
  • 20001g - 25000g között 1850 Ft
  • 25001g - 30000g között 2000 Ft
  • 30001g - 60000g között 4000 Ft

Egyéb szállítási mód választásakor(pl. Pick-Pack pont) , a vásárlás végén külön jelezzük a csomag szállítási költségét. 

A csomagokat a Magyar Posta Logisztika - MPL futár 8 és 17 óra között szállítja ki a megadott szállítási címre.

A számla és a garancia levelet a csomag tartalmazza. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!

Regisztráció

Vásárlás kizárólag felhasználói regisztrációval lehetséges. A regisztráció előnye, hogy amennyiben legközelebb is szeretne tőlünk rendelni, adatait nem szükséges újonnan megadni, több szállítási/számlázási címet is felvehet, valamint rendelési folyamatát is nyomon követheti.

A regisztráció nem vesz igénybe 1 percnél több időt.

Ügyeljen az adatok pontos megadására, hogy a kiszállítás zökkenőmentesen történhessen.

A megrendelés folyamata

1. A termék adatlapján rákattint a „Kosárba” gombra, amikor a termék belekerül megtekintheti annak tartalmát.

2. A vásárlás további folytatásához kattintson a „Tovább vásárolok” linkre, mellyel visszakerül az iménti termék adatlapjára.

3. Járjon el az 1-es pontban leírtak szerint minden megvásárolni kívánt termék esetében.

4. Amikor minden óhajtott terméket elhelyezett a kosarában kattintson a „Kosár tartalma” dobozra, hogy megtekinthesse annak tartalmát vagy egyből termék belehelyezésekor is oda jut. A kosárban a termékeket törölheti, mennyiségüket módosíthatja a sorban megadott beviteli mezőbe való mennyiség megadásával, majd a „Módosítás” gomb megnyomásával.

5. A kosárban található „Pénztár” gombra kattintva haladhat tovább a megrendelés folyamatában. Amennyiben már regisztrált és belépett felhasználónk egyből a pénztárba az adatok ellenőrzéséhez kerül, ellenkező esetben a „Belépés” vagy „Regisztráció” gombra kell kattintania.

6. A megrendelés leadásnak utolsó lépéseként „Pénztár”-ban található „Rendelés Feladása” gombra kattintson, mellyel rendelését elküldi nekünk.

7. A rendelésről a rendszer egy automatikus e-mailben tájékoztatja.

 A megrendelés akkor válik élővé ha azt az ügyfélszolgálat telefonon/e-mailben visszaigazolja.

 A megrendelt terméket a csomag átvételekor a futárnak kell kifizetni.

 A megrendelések feldolgozása munkanapokon 08:00tól 14:30 óráig történik. A 14 óráig leadott rendelések még aznap postára kerülnek.

A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra.

 Rendszerünk a megrendelésről egy automatikus levelet küld Önnek, melyben található rendelési számra hivatkozva érdeklődhet megrendelésével kapcsolatban elérhetőségeink bármelyikén, illetve nyomon követheti ha belép az oldalra regisztrációkor megadott adataival.

 Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díja megrendelőt terheli, újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani!

Garancia

Termékeinkre a gyártók által megadott idejű garanciát vállalunk. Meghibásodás esetén a garancia levélben található szervizek bármelyikében személyesen vagy telefonon tájékoztatják a teendőkről, illetve elérhetőségeink valamelyikén is tájékoztatást nyújtunk.

A garancia nem vonatkozik a nem rendeltetésszerű használatból eredő károkra, ezért kérjük figyelmesen olvassa el a használati útmutatót!

 Adatkezelés

A 2016 január 1-től hatályba lévő 2015. évi CLXXXVI. törvény értelmében az Adatkezelő köteles a
kérelem kézhezvételétől számított legrövidebb idő alatt, legfeljebb azonban 25 napon belül írásban,
megadni a tájékoztatást. 
Illetve, ha az adatkezelő valami oknál fogva nem tudja a kérelemben szereplő zárolást, törlést
teljesíteni, akkor a kérelem kézhezvételétől számított 25 napon belül köteles írásban vagy az érintett
hozzájárulásával elektronikus úton közölni a helyesbítés, zárolás vagy törlés iránti kérelem
elutasításának ténybeli és jogi indokait. A helyesbítés, törlés vagy zárolás iránti kérelem elutasítása
esetén az adatkezelő tájékoztatja az érintettet a bírósági jogorvoslat, továbbá a Hatósághoz fordulás
lehetőségéről.
Tulajdonjogi kikötés
A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad. A téves, nem elfogadott rendelések során a terméket az „új” tulajdonos nevén készletbe vételezzük, és az újabb, sikeres értékesítést követően az új tulajdonosának kerül kifizetésre az ellenérték!

Megrendelés módosítása, törlése
A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.

Amennyiben a vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.
Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak személyesen vagy a "Rólunk" vagy "Kapcsolat" menüpontok alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására
A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában e-mailben, vagy telefaxon kerülhet sor

A szállítástól elállás
Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.

Kellékszavatosság.

Ön az Kévés Béla Kft. hibás teljesítése esetén a vásárló az Kévés Béla Kft vállalkozással szemben kellékszavatossági
igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint. A Vevő köteles a hibát annak
felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon
belül közölni. A vevő fogyasztói szerződés esetén az átvétel időpontjától számított 2 éven belül
érvényesítheti szavatossági igényeit, azokért a termékhibákért, amelyek a termék átadása
időpontjában már léteztek. Két éves elévülési határidőn túl a vásárló kellékszavatossági nem tudja
érvényesíteni. A Vevő a kellékszavatossági jog érvényesítése esetén kérhet kijavítást vagy
kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Vevő által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a
vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a
kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás
arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással
kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.
Választott kellékszavatossági jogáról a Vásárló egy másikra is áttérhet, ebben az esetben viszont a
Vevő köteles az áttérés költségét viselni kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott
okot.
A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba
közlésén túl nincs egyéb feltétele amennyiben a Vevő igazolja, hogy a terméket, illetve a
szolgáltatást az Kévés Béla Kft vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban
már Vevő köteles bizonyítani, hogy a Vevő által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is
megvolt.
2. Termékszavatosság
Ingó dolog (termék) hibája esetén a Vevő eldöntheti, hogy a korábban ismertetett
Kellékszavatossági jogot vagy a Termékszavatossági igényt érvényesíthet. Termékszavatossági
igényként a Vevő kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.
A termék abban az esetben tekinthető hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor
hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban
szereplő tulajdonságokkal.Termékszavatossági igényét a Vevő a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított kétéven belül érvényesítheti. E határidő elteltével a Vevő e jogosultságát elveszti.
Termékszavatossági igényét a Vevő kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával
szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a Vevőnek
kell bizonyítania.
A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha
bizonyítani tudja, hogy:
· a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
· a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt
felismerhető vagy
· a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt
egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes
érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó
kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.
Jótállás
Hibás teljesítés esetén az Kévés Béla Kft  vállalkozás a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján az illetve a
rendelet mellékletében felsorolt tartós fogyasztási cikkekre (10 000 Ft feletti értékű termékekre) a
kötelező 1 év jótállást vállal.
Az Kévés Béla Kft  vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja,
hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.
Felhívom a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve
termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet,
egyébként viszont a Vevőt a jótállásból fakadó jogok az Kellékszavatosság és a
Termékszavatosság ismertetésénél meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.
Amennyiben a jótállás kérése helytálló, a vásárló kérheti a termék cseréjét, vagy javítását.
Amennyiben nem áll módunkban a termék cseréje készlethiány miatt, a javítás lehetősége áll fenn.
Lehetőség van az árleszállítás igénylésére illetve a vételár visszatérítésére abban az esetben, ha sem
a termék cseréjére sem a javítására nincs lehetőség.
Amennyiben a Vevő a termék meghibásodása miatt a termék átadásától számított három
munkanapon belül érvényesíti csereigényét az Kévés Béla Kft vállalkozás köteles a terméket kicserélni, feltéve, 
hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.

megvásárolt termékekre vonatkozó szavatossági vagy jótállási igényét jelezheti személyesen
vagy levélben az alábbi elérhetőségek egyikén:
· Üzlet: 6230 Soltvadkert Árpád 16
· Telefon:06 78 481 368
E-mail: bolt@floravita.hu

A termék visszaküldése
Webáruházunk kínálatában olyan termékek is találhatók melyek esetében a fogyasztó felbontás után
nem gyakorolhatja az elállási jogot (vitaminok, étrendkiegészítők stb.) ezzel kapcsolatban
érdeklődjön ügyfélszolgálatunkon. Ezért ezen terméket csak eredeti állapotában és
csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza.
A 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet 29. § (1)-nek alapján a fogyasztó nem gyakorolhatja az
elállási jogát az alábbi esetben:
d) romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében;
e) olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az
átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;
f) olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul
vegyül más termékkel;

Szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás
A szerződéskötés nyelve magyar, a megkötött szerződés írásban megkötöttnek minősül. A
megkötött szerződést iktatják, utólag hozzáférhető lesz.

Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia
A Fogyasztó a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet alapján jogosult az áru átvételét követő 14 napon
belül indokolás nélkül elállni a vásárlástól. Ebben az esetben Szolgáltató köteles a Fogyasztó által
kifizetett teljes összeget haladéktalanul, de legkésőbb a Fogyasztó elállási nyilatkozatának
kézhezvételétől számított 14 napon belül a Szolgáltató visszatéríti a Fogyasztó által kifizetett teljes
összeget ideértve a kiszállítás költségét is. Amennyiben a vállalkozás az elállási vagy felmondási
jogra vonatkozó tájékoztatási kötelezettségének nem tesz eleget, úgy az elállási vagy felmondási
idő 12 hónappal meghosszabbodik. Ha a vállalkozás a termék kézhezvételének vagy a szerződés
megkötésének napjától számított 14 nap lejártát követően, de 12 hónapon belül megadja a
tájékoztatást, úgy az elállásra vagy felmondásra nyitva álló határidő e tájékoztatás közlésétől
számított 14 nap.
Elállási jog gyakorlásának a menete:
Amennyiben a Fogyasztó élni kíván az elállási joggal úgy köteles az elállási szándékát tartalmazó
elállási nyilatkozatot az alábbi elérhetőségek egyikére elküldeni:
Postázásai cím:Kévés Béla Kft 6230 Soltvadkert Árpád 16.
Email cím: bolt@floravita.hu
Fax: 06 78 481 368
Ebből a célból a Fogyasztó felhasználhatja az elállásinyilatkozat-mintát is, innen tölthető le.
Fogyasztó határidőben gyakorolja elállási jogát, amennyiben a termék kézhezvételétől számított 14.
nap lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát. Írásban történő elállás esetén elég csak az elállási
nyilatkozatot elküldeni 14 napon belül. Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás
dátumát, email vagy telefaxon keresztül történő értesítés esetén az email illetve a fax küldésének
idejét veszi figyelembe
A Fogyasztó elállás esetén köteles a megrendelt terméket XY címére késedelem nélkül, de
legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni. A határidő
betartottnak minősül, amennyiben a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket (tehát nem
kell megérkezni 14 napon belül). A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru
visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A megrendelőt ezenfelül egyéb költség
nem terheli. A Szolgáltató azonban nem köteles a Fogyasztó része megtéríteni azon
többletköltségeket, amely a Szolgáltató által felkínált legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő
szállítási mód választásából adódik. A Szolgáltató jogosult a Fogyasztó által kifizetett teljes összeg
visszafizetését mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy a Fogyasztó nem
igazolta hitelt érdemlően, hogy azt visszaküldte.
A Szolgáltató visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési
módot alkalmaz, kivéve, ha a Fogyasztó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a
hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Fogyasztó semmilyen
többletköltség nem terheli. A Fogyasztó csak a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő
értékcsökkenésért felel.
A Fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy az elállási jogot a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet
20. §-ban meghatározottak szerint gyakorolja.
Több termék adásvételekor, amennyiben az egyes termékek szállítása eltérő időpontban történik,
úgy az utoljára szolgáltatott termék, illetve több tételből vagy darabból álló termék esetén az
utoljára kézbesített tételnek vagy darab kézhezvételtől számított 14 napon belül élhet a vásárló az
elállási joggal.

Panaszügyintézés lehetőségeinek ismertetése:• Felhasználó a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos panaszait az alábbi elérhetőségeken
tudja bejelenteni:
Levelezési cím: Kévés Béla Kft 6230 Soltvadkert Árpád 16
Telefonszám:06 78 481 368
Email cím: bolt@vfloravita.hu
• Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság
1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/C.
Levelezési cím: 1530 Budapest, Postafiók: 5.
Telefon: +36 -1-391-1400
Fax: +36-1-391-1410
E-mail: ugyfelszolgalat@naih.hu
• Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság:
Cím: 1088 Budapest, József krt. 6.
Levelezési cím: 1428 Budapest, PF: 20.
Központi telefonszám: +36 1 459 4800
Faxszám: +36 1 210 4677
Az illetékes Területi Főfelügyelőség elérhetősége mely az alábbi linken érhető el
• A területileg illetékes Területi Főfelügyelőség elérhetőségei:
Területi Főfelügyelőség neve: Sotvadkert Város Jegyzője
Területi Főfelügyelőség székhelyének postai címe: Soltvadkert Kossuth L u. 6.
Területi Főfelügyelőség telefonszáma:06 78 480 144 
Területi Főfelügyelőség e-mail címe: jegyzo@soltvadkert.hu

A szolgáltató székhelye szerinti békéltető testület elérhetőségei:
Békéltető testület neve: Bács-Kiskun Megyei Kormányhivatal. 
Békéltető testület székhelyének postai címe: 6000 Kecskemét, Szent István krt. 19.
Békéltető testület telefonszáma: +36 76 795 710
Békéltető testület e-mail címe: fogyved_daf_kecskemet@nfh.hu Telefon szám: +36 30 9286-770Fax: +36 78 481-368
E-mail: bolt@floravita.hu  
6230. Soltvadkert Árpád u.16.

Az Év Webáruháza
2013, 2014, 2015
superwebaruhaz.hu
Vásárlói
értékelés »

 Kosár

Az Ön kosara üres.